Sunday, December 18, 2011

just a simple song but full of meaning..

just wanna dedicated this song to my special one..=)




kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti


walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang



aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Illahi
tuk satukan kami di syurga nanti



tahukah kamu apa yang ku pinta
disetiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia



aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Illahi
tuk satukan kami di syurga nanti


(Tuhan tolong aku juga jaga dia, Tuhan aku pun sayang dia)


aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada Illahi
tuk satukan kami di syurga nanti

No comments:

Post a Comment