Friday, April 15, 2011

thesis dayyy...smile..=)

by looking at d title, of course da ley budget kn ape yg nk i story molly here..huhu..well, before dat, lets flashback to my thesis presentation yg i'm really scare of...
last monday nite..nope2..evening monday..i'm mock presentation in front of my sv..janji kul 3 but really dont sempat nk edit slide after i'm meeting my sv on 930 that morning..then, on 4pm plus2, baru 3 gadis ayu reaching at the doorstep of my sv room..hehehe..seb baik sv ku yg baik ati n really baikk la..xmarahkn kitowg..then, k.hellen start present, i'm after her last was mira..mmg unprepared..smpaikn doc yg kena bg ayt for me to present and spot question that might be asked..really gratefull with dat..hihi..syg my sv...
dat nite..mmg i'm fail to stay up..ingtkn nk stay la nk edit slide n prepare teks presentation..but as usual, xdpt jugak nk stay up nye..ttdoq..last2 seb baik kul 4pg tu tersedar..so, buatla teks ucapan sekejap but xsempat nk hapal la..memg kalut r compare ngan last sem..huhu..then, kul 8am went to d seminar room with dila..pakai baju biru n selendang biru..rembat kasut member..konon2 nk jga penampilan r..hihi
then, nk dekat jam 11 cam tu, its my turm..mmg berdebar thap ape da..cannot describe it..hoho..tp i'm done my best la kirenye even i'm not really satisfied wit it..but yg plg penting da abis..alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment